8 ارديبهشت، 1401

بطری۲۵۰ سی سی در چه مراکزی عرضه می شود؟

بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی سی یکی از کاربردی ترین نوع بطری ها است که کاربردهای مختلفی در صنعت بسته بندی دارد، از جمله به عنوان بطری آب معدنی، بطری انواع آبمیوه ها، بطری آبلیمو، بطری روغن زیتون و... مورد استفاده قرار می گیرد. علت کاربردی و پرمصرف بودن این نوع بطری های پت را هم می توان در اندازه مناسب آنها و سهولت استفاده از آنها دانست. اگر قصد خرید بطری پت در حجم ۲۵۰ سی سی را دارید، می توانید این محصول را به طور مستقیم از مراکز عرضه بطری ۲۵۰ سی سی با کیفیتی استثنایی و ارزان ترین قیمت تهیه نمایید.

بطری های ۲۵۰ سی سی را بر اساس معیار های متفاوتی تقسیم بندی می کنند که در ادامه به معرفی برخی از انواع بطری ۲۵۰ سی سی پرداخته ایم:

  • در برخی از مواقع بطری های ۲۵۰ سی سی را بر اساس پهنای آنها دسته بندی می کنند، در این صورت این بطری ها از نظر اندازه متفاوت می باشند.
  • در یک دسته بندی دیگر بطری ها را بر اساس کیفیت به سه نوع تقسیم می کنند (کیفیت بالا، متوسط و پایین) که هر کدام از این کیفیت ها برای کاربردهای متفاوتی استفاده می شوند.

 چگونه و از چه طریق می توان انواع بطری پت بزرگ و کوچک را از ویراپلاست خریداری کرد؟

الف) شما می توانید به طور مستقیم به مرکز پخش مجموعه ویراپلاست مراجعه نمایید و انواع بطری مورد نظر خود را حضوری مشاهده و خریداری کنید. در این شیوه شما قادر هستید تا کیفیت بطری ها و اندازه آنها را به طور مستقیم مشاهده نموده و با اطمینان کامل سفارش خود را ثبت کنید.

ب) شما می توانید به وبسایت ویراپلاست مراجعه کنید و از میان محصولاتی که روی سایت قرار گرفته است بطری مورد نظر خود را انتخاب کرده و در تعداد دلخواه سفارش دهید. در این شیوه شما بدون هیچ زحمتی خرید خود را انجام می دهید و از هدر رفتن زمان و انرژی خود جلوگیری می نمایید و در کوتاه ترین زمان محصولات انتخابی شما فرستاده می شوند و شما آنها را درب منزل تحویل می گیرید.

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما