31 شهريور، 1400

بطری پت های نظم دهنده حمام

پس از سازماندهی آشپزخانه با بطری پت و ادویه پاش، اتاق بعدی که باید آن را منظم کنیم، حمام است. حمام ها مملو از اقلام متفرقه هستند که به راحتی می توان آنها را در انواع بطری پت نگهداری کرد. 

بطری های تِراوِل سایز

هنگامی که برای سفر آماده می شوید، نمی توانید تمام بطری های شامپو و نرم کننده مورد نیاز خود را با خود ببرید، زیرا فضای زیادی را اشغال می کنند. چند بطری پت کوچک بردارید و آنها را با لوازم آرایشی و بهداشتی مورد علاقه خود پر کنید. یک قوطی کرم برای لوسیون، یک بطری 250 سی سی کتابی قهوه ای دهانه 28 برای شامپو، صابون یا نرم کننده و یک بطری 250 سی سی اسلیم دهانه 28 با درب دهانه 28 پلمپ چتری برای دهانشویه مناسب هستند.

بطری پت های نظم دهنده حمام

جارهای دو جداره

اگر خودتان اسکراب درست می کنید، یک جار دو جداره ظرف مناسبی برای آن خواهد بود. همچنین، می توانید روغن های گیاهی را با یک روغن جامد مانند روغن نارگیل مخلوط کرده و یک مرطوب کننده طبیعی برای خود بسازید و آن را در یک جار دو جداره قرار دهید.

بطری پت های نظم دهنده حمام

بطری های فوم ساز

این بطری ها و پمپ های کوچک فوم ساز، هوا را با محلول صابون مخلوط کرده و به کف تبدیل کرده و صابون مایع شما را از حالت غلیظ خود خارج می کنند. فقط کافی است کمی صابون در انتهای بطری بریزید و بقیه را با آب پر کنید؛ بطری پمپی، کف غلیظی ایجاد می کند. 

بطری پت های نظم دهنده حمام

بطری های اسپری  

بطری های اسپری برای مواد شوینده عالی هستند. برای سهولت دسترسی و نظافت سریع، این بطری پت ها را زیر سینک ظرفشویی خود قرار دهید. سعی کنید پاک کننده همه کاره خود را با استفاده از این دستورالعمل تهیه کنید: ½ فنجان سرکه را با ¼ فنجان جوش شیرین در یک لیتر آب مخلوط کنید. از آن برای درهای کابینت، پنجره ها، شیرآلات و موارد دیگر استفاده کنید. حتماً روی بطری های خود لیبل بزنید!

همچنین، می توانید از بطری اسپری برای محصولات مراقبتی موهایتان نیز استفاده کنید و در مسافرت اسپری وز گیر خود را داخل بطری اسپری 60 سی سی دهانه 20 بریزید.

بطری پت های نظم دهنده حمام

ظروف آی ام ال 

برای سازماندهی آسان لوازم جانبی مو، سنجاق، کش سر، گیره و موارد دیگر، آنها را در ظروف آی ام ال نگه دارید. این کار باعث می شود کشوهای حمام شما کمتر شلوغ شوند.

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما