7 ارديبهشت، 1401

خرید بطری ۶۰ سی سی دهانه ۱۸

شرکت ویراپلاست طی سال های متوالی سعی داشته تا با ارائه به روز ترین محصولات ساخته شده توسط پیشرفته ترین ماشین آلات و دستگاه رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را به دست آورد. بطری های پلاستیکی ساخته شده توسط این شرکت دارای با کیفیت ترین متریال و کاربردی ترین اشکال و طرح ها هستند که می توانند پاسخ گوی کلیه نیاز های تولیدکنندگان صنایع مختلف باشند.

یکی از بطری هایی پلاستیکی که در سایت ویراپلاست تولید و به فروش می رسد بطری ۶۰ سی سی دهانه ۱۸ است که در ادامه به توضیح جزییات بیشتری از این بطری خواهیم پرداخت. این بطری های پلاستیکی به بطری پت ۶۰ میلی لیتر با دهانه ۱۸ میلی متر نیز شناخته می شوند که وزن حدود آن ۱۱ گرم می باشد که از این بطری ها با این حجم کم برای نگهداری عطر، روغن های گیاهی و لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند.

بطری ۶۰ سی سی دهانه ۱۸ یکی از کاربردی ترین بطری های پت است که در عین کم حجم بودن آن زیبایی خاص خود را دارد، یکی از بطری های پر مصرف در صنعت پلاستیک بطری ۶۰ سی سی دهانه ۱۸ است که برای مصارف مختلفی کاربرد دارد.

از این بطری اغلب در صنعت دارویی و درمانی استفاده می شود، به طور مثال در عطاری ها برای نظم و ترتیب دادن روغن ها در مغازه شان از بطری ۶۰ سی سی دهانه ۱۸ استفاده می نمایند زیرا این بطری ها ظاهری شیک دارند و طراحی بی نظیر آنها باعث جذب مشتری می شود.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد بطری ۶۰ سی سی دهانه ۱۸ که آن را نسبت به بقیه بطری ها متمایز کرده است این است که در برابر میکروارگانسیم ها و آلاینده ها واکنش نشان نمی دهد و همچنین از نظر بیولوژیکی به هیچ وجه تخریب پذیر نیستند.

به منظور تولید بطری های پت ۶۰ سی سی از دستگاه های مخصوص بادکن استفاده می کنند که این دستگاه ها مخصوص تولید بطری های پت می باشند و بسیار دقیق عمل می کنند و فرآیند تولید آن ها به این صورت است که پریفرم هایی که از قبل ساخته شده اند داخل دستگاه های مخصوص بادکن چیده شده و بوسیله گرما ذوب می شوند و در مرحله بعدی با دمیده شدن هوا به درون آن ها فرم قالب را به خود می گیرند و بر اساس شکل ظاهری خیلی دقیق و مرتب می باشند و هیچ ایرادی در آن ها نمی توان دید. اندازه دهانه خروجی بطری ها به منظور انتخاب درب آن ها بسیار اهمیت دارد که درب های آن ها درب فیلیپ تاپ و درب های پیچی ساده هستند. 

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما