1 مهر، 1400

کاربردهای مواد بسته بندی پلاستیکی

کاپ سیل ها، کیسه ها، روکش و نوارهای سلفونی از جمله مواد پلاستیکی هستند که برای بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به بررسی کاربرهای آنها خواهیم پرداخت.

کاپ سیل یا غلاف سر بطری، نوارهای پلاستیکی نازکی از جنس پلاستیک PVC هستند که می توانند روی درب بطری یا در صورت تمایل روی بطری پت به طور کامل کشیده می شود. از آنها به عنوان مهر و موم پلاستیکی جهت جلوگیری از سرقت و دستکاری استفاده می شود. این دقیقا چه معنی می دهد؟ 

تصور کنید شخصی، محصول شما را در فروشگاه خریداری می کند. هنگامی که به خانه می رسد، لذت باز کردن پلمپ محصول را خواهد داشت. این به او اطمینان می دهد که یک محصول نو خریداری کرده و اولین فردی است که از محصول استفاده می کند. این عمل راحتی را برای مشتری و ایمنی را برای تولید کننده فراهم می کند. کاپ سیل ها، اغلب برای ادویه جات، ترشی جات و سایر محصولات غذایی نیز استفاده می شوند. 

کیسه های پلاستیکی می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند. چه از آنها برای نگهداری محصولات خریداری شده استفاده کنید و چه به عنوان کیسه های کوچک هدیه، این اقلام می توانند بسیار مفید باشند. کیسه های زیپ دار هم برای مصارف مختلف از جمله نگهداری مواد غذایی در فریزر مورد استفاده قرار می گیرند. 

از نوارهای سلفونی برای بسته بندی پالت ها و کوچک کردن آنها برای حمل و نقل استفاده می شود. تا به حال فکر کرده اید که این سلفون ها چگونه کار می کنند؟  

پلیمرها واحدهایی هستند که پلاستیک را تشکیل می دهند. به طور طبیعی، این اجزای پلاستیکی به شکل پیچ خورده و گره دار وجود دارند. در بسته بندی کششی، پلیمرها کشیده شده و به شکل گسترده منجمد می شوند. هنگامی که محموله توسط بسته بندی پلاستیکی احاطه شد، حرارت به محموله اعمال می شود. سپس پلیمرها دوباره زنده می شوند و سعی می کنند به حالت طبیعی پیچیده خود بازگردند، در نتیجه، محموله کشیده، فشرده و کوچک می شود. 

کاپ سیل ها، کیسه ها، روکش ها و نوارهای سلفونی از اجزای ضروری مورد نیاز برای ساختن یک بسته بندی منسجم هستند. بنابراین، هنگامی که در حال خرید بطری خیار شور و جار عسل هستید، به بسته بندی و مهر و موم آن دقت کنید!

 

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما