29 شهريور، 1400

پیدا کردن ظروف آرایشی مناسب، مرحله اول

اگر قصد دارید کرم های پوستی تولید کنید، جارهای دو جداره، برای کرم ها انتخابی مناسب و محبوبی هستند. اگر قصد دارید بالم لب خاص خود را بسازید، لوله های بالم لب بهترین گزینه می باشند. اما چگونه متوجه شویم که چه نوع ظرفی برای محصول آرایشی شما مناسب است؟

بیایید با اصول اولیه و مرحله آماده سازی شروع کنیم. ما با محصولات مراقبت از پوست شروع می کنیم. به طور کلی، ما پاک کننده های روغنی، اسکراب های شکری و مرطوب کننده ها را داریم. همانطور که شما در حال تولید محصول مراقبت از پوست خود هستید، محصول شما در یکی از این سه دسته قرار می گیرد. پس از تعیین نوع درمان پوستی، یک ظرف آرایشی مناسب برای آنها انتخاب می کنید. آنها معمولاً یکی از این دستورالعمل ها را دنبال می کنند:

پیدا کردن ظروف آرایشی مناسب، مرحله اول

1. روغن های پاک کننده، روغن های طبیعی هستند که معمولاً در بطری هایی مانند بطری پت بسته بندی می شوند، زیرا این بطری ها از مقاومت خوبی در برابر روغن های اسانس دار برخوردارند. درب این نوع بطری پت، معمولاً پمپی است.

2. اسکراب شکری، یکی دیگر از محصولات کاربردی لاین مراقبت پوستی می باشد. این نوع محصول مراقبت پوستی، معمولا در جارهای حجم 50 تا 300 سی سی عرضه می شود. شیشه و پلاستیک شفاف رایج ترین نوع آن هستند. اسکراب های شکری جذاب به نظر می رسند و معمولاً رنگ های جذابی دارند که با افتخار نمایش داده می شوند. شما می توانید یک کاردک یا قاشق کوچک برای جلب توجه مشتریان خود در بسته بندی آنها قرار دهید. 

3. کرم های مرطوب کننده، عموماً در قوطی کرم و بطری پت بسته بندی می شوند؛ در برخی از آنها از لوله دیپ استفاده می شود. این مدل بطری ها با یک لیبل مناسب، به راحتی در قفسه فروشگاه قابل تشخیص هستند. استفاده از مدل هایی که دارای لوله های دیپ و درب پمپی هستند، برای سفر آسان تر است.

برای مطالعه ادامه مطلب، کلیک کنید.

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما