31 تير، 1400

انواع آب بندی درب بطری پت

آب بندی های مختلفی در جهان وجود دارد. آب بندی درب بطری پت نیم لیتری، بطری پت ۵۰۰ سی سی، بطری پت ۱۰۰۰ سی سی و غیره نقش اساسی دارد. مواردی که به آنها اشاره می کنیم آب بندی های درب بطری پلاستیکی می باشند.

انواع آب بندی درب بطری پت

انواع آب بندی درب بطری پت:

آب بندی فوم دار

این آب بندی یک قطعه مدور از فوم PE است که درون درب بطری می ماند. هنگامی که درب بطری پت را محکم می بندید، مانع از خروج محصول از بطری پت شما می شود. آب بندی فوم دار می تواند به تازه نگه داشتن محصول شما کمک کند و از نشت محصول جلوگیری کند. این نوع آب بندی در بسته بندی قوطی کرم های آرایشی استفاده می شود. همچنین، این نوع آب بندی در داخل درب آسان ریز، قیف دار، اسپری و غلیط پاش به کار می رود.

آب بندی حساس به فشار (PS)

آب بندی حساس به فشار دارای دانه های چسب است که با محکم بستن درب بطری پت بر روی دهانه آن، می شکند. هنگامی که دانه های چسب خشک می شوند، به مهر و موم کردن تمام محصول داخل بطری پت با درجات مختلف چسبندگی کمک می کند. این نوع آب بندی، به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به خرید تجهیزات القایی، آزمایشات لازم را انجام دهید. برای ایجاد یک آب بندی مناسب، توصیه می شود که دهانه بطری پلاستیکی، عاری از هر پودر و مایع باشد و اجازه دهید سر بطری پت شما به مدت 24 تا 48 ساعت ثابت بماند. این نوع آب بندی در جار 500 تا 300 سی سی استفاده می شود. 

انواع آب بندی درب بطری پت

آب بندی القایی (HIS)

آب بندی القایی، بهترین آب بندی میان مدل های ذکر شده را ارائه می دهد. این آب بندی از نفوذ آب و هوا به داخل کانتینر جلوگیری می کند. برای این آب بندی، شما نیاز به دستگاه گرمایش القایی دارید. هنگام استفاده از آب بندی القایی، اطمینان حاصل کنید که آب بندی متناسب با مواد داخل بطری پت شما است. 

مزایا استفاده از آب بندی القایی:

1. پیشگیری از نشت

2.ماندگاری

3. حفاظت از تخلف و سرقت بسته بندی

4. سرعت تولید

انواع محصولاتی که از آب بندی القایی استفاده می ‌کنند:

دارویی

مواد غذایی

لبنیات

بطری نوشیدنی

لوازم آرایشی، بهداشت و زیبایی

محصولات شیمیایی

کشاورزی 

مراقبت از حیوانات 

لوازم ورزشی

اسباب بازی‌ کودکان 

خمیرها

رنگ ها

محصولات بازسازی منزل

پاک کننده‌ها، رزین‌ها، روان ‌کننده‌ ها، لاک 

وسایل کمکی برای شکار/ ماهیگیری

مواد شوینده

لوازم التحریر

جوهر، رنگ، محصولات کربنی

آب بندی پلاستیزول

آب بندی پلاستیزول در درب های فلزی موجود است و می توان آن را با ظروف شیشه ای مانند جار عسل مهر و موم کرد. آب بندی پلاستیزول از طریق گرما فعال می شود. 

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما