16 شهريور، 1400

آب بندی محکم با لاینرهای پلی کون

آیا تا به حال درب بطری را روی بطری گذاشته اید، اما درب به طور کامل بسته نشده است؟ این باعث بهم ریختگی های عظیمی می شود و دلیل آن آب بندی ضعیف بطری است. این اتفاق، هنگام کار با پاک کننده ها، حلال ها، روغن ها یا مواد شیمیایی، می تواند بسیار خطرناک باشد. برای جلوگیری از بیرون ریختن مواد داخل بطری، چه راهکاری وجود دارد؟ در اینجا درپوش های فنلی به کمک شما می آیند.

درپوش فنلی

درپوش ها از رزین فنولیک یا فنل فرمالدئید ساخته شده اند. این ماده ذوب نمی شود و از نظر شیمیایی بی اثر است. همچنین، بسیار بادوام است و مقاومت بالایی در برابر شکستن دارد. این بدان معناست که درپوش فنلی با مواد شیمیایی خورنده واکنش نشان نمی دهد. طبیعت غیر واکنشی رزین فنلی باعث می شود که درب بطری پت، هنگام نگهداری از این مواد شیمیایی، درپوش مناسبی باشد. اما چگونه می توانید مطمئن شوید که آب بندی محکمی روی بطری پت شما وجود دارد؟ اینجاست که لاینر پلی کون وارد عمل می شود.

آب بندی محکم با لاینرهای پلی کون

لاینرهای پلی کون

لاینرهای پلی کون، در داخل بسیاری از درپوش های فنولی قرار دارند. آنها شکل مخروطی دارند و از پلاستیک مقاوم در برابر روغن ساخته شده اند. هنگامی که درب را روی بطری پت خود محکم می کنید، آستر پلی کون خود را در اطراف لبه بطری قرار می دهد و آب بندی بسیار محکمی ایجاد می کند. این چسبندگی محکم به جلوگیری از نشت کمک می کند. آنها همچنین هوا و رطوبت را از بطری شما خارج کرده و از محصول شما محافظت می کنند. برخی از لاینرها، ممکن است در معرض مواد شیمیایی خورنده خراب شوند یا نشت کنند. درپوش فنلی با روکش های پلی کون یکی از مقاوم ترین درپوش های مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی است که بطری پت را برای محصولاتی که دارای محتویات خطرناک هستند، مناسب می کند. 

هنگام بسته بندی روغن ها، پاک کننده ها، مواد شیمیایی خورنده یا مایعات دیگر، بسیار مهم است که درپوش مناسب را برای محصول خود انتخاب کنید. درپوش های فنلی با روکش های پلی کون، قوی و غیر واکنشی هستند و آب بندی بسیار خوبی برای محافظت از محصول شما در داخل و خارج از آن ایجاد می کنند.

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما